RSS not configured

Facebook
RSS

Tradycyjny układ napędowy bramy wyjazdowej

Komentowanie nie jest możliwe
maj - 20 - 2016
admin

Sztampowy układ napędowy bramy wyjazdowej składa się z:jednego czy też dwóch siłowników, dyrekcji sterującej, pilota, kompletu fotokomórek, przewodu zasilającego napęd bramy oraz przewodów sterowniczych scalających blok sterowniczy z fotokomórkami, anteną oraz lampą ostrzegawczą. Zestaw napędowy otwierający bramę wjazdową na posesję wokół obiektu jednorodzinnego jest na ogół wyekwipowany w niewielki silnik o mocy kilkuset watów, zasilany napięciem sieciowym 230 V bądź obniżonym napięciem bezpiecznym 24V. Zestaw napędowy bramy przesuwnej to siłownik z przekładnią zębatą, transformator obniżający napięcie i programator – zamknięte w jednej obudowie. To właśnie bramy wjazdowe. Skrzydłami bram skrzydłowych poruszają pociągłe elektromechaniczne siłowniki mocowane jedną częścią do poprzecznego słupka, a drugą do skrzydła bramy. Siłowniki z łamanymi ramionami są przeznaczone do bram o zwięzłych skrzydłach. Programator-elektroniczna centrala sterująca oraz odbiornik radiofoniczny odbierający znaki radiowe wysyłane z pilota- jest zamknięty w obudowie, którą z normy instaluje się na słupku ogrodzenia.
tagi: Nieruchomośći, Budownictwo i Dom, Nieruchomosci i Uslugi, Budownictwo i Uslugi.

Pozostałe artykuły tematyczne:

Comments are closed.

Plecak szkolny

Gdy pragniemy nosić przy sobie większą ilość rzeczy - należałoby ...